Mikä on Dana ja Ginger Lambin kanoottiretkestä Etelä-Amerikassa kertovan kirjan nimi?

Kysytty

Mikä on Dana ja Ginger Lambin kanoottiretkestä Etelä-Amerikassa kertovan kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on ilmeisesti Dana Lambin kirja Enchanted vagabonds. Kirjassa kerrotaan pariskunnan matkasta kanootilla, jossa on purje, Etelä-Kaliforniasta Panamaan Tyynen meren rannikkoa pitkin. Matka tehtiin vuonna 1930.

Kirjaa ei ole käännetty suomeksi, eikä sitä löydy Mandasta, Lindasta eikä Monihaun kautta. Kirjaa on saatavilla Suomalaisen kirjakaupan kautta. Kuvaus kirjan sisällöstä löytyy esim. www.amazon.com sivuilta.