Otsikko
Mikä olisi mahdollisesti tämän kirjan nimi ja tekijä? Kirja Julkaistu tod.näk. 1960-luvun jälkipuolella. Kannet ovat sinertävät ja niissä on ehkä kuva…

Kysytty

Mikä olisi mahdollisesti tämän kirjan nimi ja tekijä? Kirja Julkaistu tod.näk. 1960-luvun jälkipuolella. Kannet ovat sinertävät ja niissä on ehkä kuva ranskalaisesta sotilaasta ja bonettihattua pitävästä naisesta. Kirja käsittelee 1860-lukua Ranskassa ja/tai sen siirtomaissa. Muuta en muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä Marcel Gobineaun "Stefanie ja miehet"? Kansi on kylläkin vihertävä, mutta muut yksityiskohdat täsmäisivät suurin piirtein. https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_8736