Otsikko
Mikä olisi hyvä ja mahdollisimman suppea johtamistaidon tai johtamiseen liittyvä kirja. Tarvitsen esseen tekemistä varten

Kysytty

mikä olisi hyvä ja mahdollisimman suppea johtamistaidon tai johtamiseen liittyvä kirja. Tarvitsen esseen tekemistä varten

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Raoul Johnssonin Johtamisen taidot on alle 200-sivuinen perusteos.
Se on tosin jo vanha, ilmestynyt vuonna 1989. Jaakko Heikkilän teos Kasva, välitä, valmenna: henkilöjohtamisella voittajajoukkueeksi on uusi, ilmestynyt viime vuonna.