Mikä oli 2000 vuoden radiossa (esim.Radio nova) soitetuin hittikappale??

Kysytty

Mikä oli 2000 vuoden radiossa (esim.Radio nova) soitetuin hittikappale??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jake Nymanin toimittaman kirjan Suomi soi 4; suuri suomalainen lista kirja (ilmestyi 2005) mukaan Suomen radioissa soitetuin laulu vuonna 2000 oli Madonnan American Pie. Tieto löytyy kirjasta sivulta 69.

Novan soitetuimmasta kappaleesta vuonna 2000 ei ole tietoa. Asiaa voi tiedustella suoraa Radio Novasta jonka yhteystiedot löytyvät osoitteesta:

http://www.radionova.fi/info/yhteystiedot/?link1=info&link2=yhteystiedot