Mikä n. reilu tuuman pituinen ( ehkä 3 cm,) hyönteinen vihermintun alkua syömässä?

Kysytty

Mikä n. reilu tuuman pituinen ( ehkä 3 cm,) hyönteinen vihermintun alkua syömässä?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Kirjassa Oman pihan ötökät (Leena ja Heikki Luoto) löytyi hyvä kuva tästä ukkonuijapistiäisestä, latinaksi cimbex fermoratus. Verkossa voi lukea lisää ja käydä  katsomassa kuvia.