Mikä mahtaisi olla 1963 vuoden yhden markan setelin hinta?

Kysytty

mikä mahtaisi olla 1963 vuoden yhden markan setelin hinta?

Vastaus

Vastattu

Vuoden 1963 setelien hinta on riippuvainen sen sarjanumerosta. Sarjanumerot, jotka alkavat kirjaimilla Z, Å, Ä, Ö, AA ja AI ovat käytännössä yhden euron arvoisia. Jos sarjanumero alkaa jollain muulla merkillä, hinta nousee jopa sataankin euroon asti.

Lisäksi setelien hinnat ovat aina riippuvaisia niiden kunnosta.

Apua setelien hinta-arvioihin voi saada myös täältä: https://www.oulunnumismaatikot.fi/