Otsikko
Mikä mahtaa olla "Lajin helppous viehättää"-sanonnan alkuperä? Kiitos:)

Kysytty

Mikä mahtaa olla "Lajin helppous viehättää"-sanonnan alkuperä?
Kiitos:)

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet sanontaa ensimmäistä kertaa käyttänyttä, Osaisiko joku lukijoista auttaa?

1 ääntä

Kommentit

Ei todellakaan mitään varmaa tietoa, mutta vanhin googlen hakutulos jonka onnistuin löytämään missä nuo kolme sanaa esiintyvät juuri tuossa muodossa on vuodelta 2009 baseballin SM-sarjassa pelanneen Ville-Herman Saarmanin haastattelusta. Linkki siihen: https://espooexpos.kotisivukone.com/uutiset.html?122