Mikä leffa mahtaa olla kyseessä jossa jokin ihmissusi tauti liikkuu ihmisestä toiseen lentokentällä ?

Kysytty

Mikä leffa mahtaa olla kyseessä
jossa jokin ihmissusi tauti liikkuu ihmisestä toiseen lentokentällä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollega ehdotti kauhusarjaa The Strain. Siinä ei ole ihmissusia, mutta vampyyrejä on (ei niin perinteisiä) ja virus lähtee leviämään lentokoneesta. Virus leviää ihmisestä toiseen. Se perustuu Guillermo del Toron ja Chuck Hoganin kirjoittamaan Vitsaus-trilogiaan. The Strain Imdb:ssä, https://www.imdb.com/title/tt2654620/

Toinen ehdotus on Battledogs vuodelta 2013.