Mikä kirja? Ranskalainen kirja. Kirjailijan etunimi on Anne. Sukunimi alkaa B-kirjaimella. Julkaistu 1960-70-luvulla. Elokuvana esitetty ainakin Jyväskylässä…

Kysytty

Mikä kirja? Ranskalainen kirja. Kirjailijan etunimi on Anne. Sukunimi alkaa B-kirjaimella. Julkaistu 1960-70-luvulla. Elokuvana esitetty ainakin Jyväskylässä Fantasia-elokuvateatterissa elokuussa 1975.
Kirja on omiin kokemuksiin perustuva.

Vastaus

Vastattu

Kollega vinkkasi Catherine Robbe-Grilletin teosta 'L'image'  (1956), josta on tehty elokuva The Image / Punishment of Anne (1975).

Kirja on julkaistu pseudonyymilla Jean/ne de Berg.