Mikä kirja ja kenen kirjoittama on teos tai joku muu opus, jossa sivulla 598 lukee alalaidassa yksittäin "Vuosisataisia kehityslinjoja" ja samalla sivulla…

Kysytty

Mikä kirja ja kenen kirjoittama on teos tai joku muu opus, jossa sivulla 598 lukee alalaidassa yksittäin "Vuosisataisia kehityslinjoja" ja samalla sivulla alkavan tekstin otsikko on "Muuttuva maalaismaisema" ja seuraavan sivun ylhäällä omana alueenaan lukee " Maisemalliset suuralueet"? Kiitos tiedosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Suomen maatalouden historia. 1, Perinteisen maatalouden aika esihistoriasta 1870-luvulle (Suomalaisen kirjallisuuden seura, 2003). Sivulta 598 alkaa jaksoon Vuosisataisia kehityslinjoja kuuluva Ismo Björnin artikkeli Muuttuva maalaismaisema.