Mikä Kari "KK" Korhonen on koulutukseltaan?

Kysytty

Mikä Kari "KK" Korhonen on koulutukseltaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Riku Rinteen KK, kuolemankauppias -kirjan mukaan Korhonen on käynyt peruskoulun loppuun. Yläasteen selvitettyään hän jatkoi ammattikoulussa, mutta jätti opiskelun sikseen kahden viikon jälkeen ja siirtyi työelämään urheiluliikkeen varastomieheksi. Armeijaan Korhonen hakeutui vapaaehtoisena ja hyvien ammuntasaavutusten vuoksi hänellä olisi ollut mahdollisuus jatkaa aliupseerikoulussa, mitä hän ei kuitenkaan halunnut. Vankilavuosien jälkeen Korhonen opiskeli helluntaiherätyksen Iso Kirja -opistossa Keuruulla. Hänet siunattiin evankelistaksi heinäkuussa 2000. Nykyään hän toimii itähelsinkiläisen Metrokappelin johtavana pastorina.

Lähteet ja kirjallisuutta:
Riku Rinne, KK, kuolemankauppias
Riku Rinne, KK : äärirajoilla
Parantaako usko rikollisen?

4 ääntä

Kommentit

Tänään hän toimii Alajärven helluntaiseurakunnan johtavana pastorina ja huumevalistajana.
Suorittanut 2000 johtamisen erikoisammattitutkinnon/henkilöstöjohtaminen