MIKÄ KANAVA NÄYTTI SUOMESSA SARJOJA IHMENAINEN WONDER WOMAN JA KUUDEN MILJOONAN DOLLARIN MIES

Kysytty

MOI MIKÄ KANAVA NÄYTTI SUOMESSA SARJOJA IHMENAINEN WONDER WOMAN JA KUUDEN MILJOONAN DOLLARIN MIES

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjaa Kuuden miljoonan dollarin mies esitettiin 1970-luvulla TV2-kanavalla. Sarja oli Mainostelevision ohjelmaa.

Ihmenainen / Wonder Woman -sarjan esityskanavasta ei löytynyt varmaa tietoa. RTL Plussalla oli vuosina 1993-1994 ohjelma nimeltä Wonder Woman. Se, oliko kyseessä 1970-luvulla tehty sarja, ei käynyt ohjelmatiedoista ilmi.

Lähde: HS Aikakone

1 ääntä

Kommentit

Kuuden miljoonan dollarin miehen rinnakkaissarja oli Bionic Woman (sillä ei tainnut olla suomen kielistä nimeä), onkohan kysymys tästä? Sitä esitettiin Kuuden miljoonan dollarin miehen jälkeen.

Sarjoja on esitetty uusintana jälkeenkinpäin.