Mikä Kalle Isokallion kirja kertoo siitä, miksi venäläiset haluavat esim lapsensa Suomeen opiskelemaan ja havittelevat esim Hankoa itselleeen?

Kysytty

Mikä Kalle Isokallion kirja kertoo siitä, miksi venäläiset haluavat esim lapsensa Suomeen opiskelemaan ja havittelevat esim Hankoa itselleeen?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on ilmeisesti Isokallion kirja "Terijoki takaisin" (2005).