Otsikko
Mikä ja kenen runo? Kaunis tie min yllä maineen kaari loistaa kuni linnunradan tähtivyö yhtä kaunis löytää onnen saari mis ei muuta kunniaa kuin työ, vain työ…

Kysytty

Mikä ja kenen runo?

Kaunis tie min yllä maineen kaari
loistaa kuni linnunradan tähtivyö
yhtä kaunis löytää onnen saari
mis ei muuta kunniaa kuin työ, vain työ

Liittää pieni koura suureen käteen
työhön onnelliseen edestä kansan tään....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runoa ei ikävä kyllä löytynyt, mutta se saattaisi sisältyä työväenrunojen antologiaan. Työväenliikkeen kirjastosta kannattaisi ehkä tiedustella asiaa. Kirjaston yhteystiedot löytyvät osoitteesta: http://www.tyovaenperinne.fi/