Mikä elokuva on kyseessä? Rikoselokuva sijoittuu Englantiin. Hasis- tai mariuaanakuningas on vetäytymässä alalta ja on aikeissa myydä bisneksensä. Alkaa…

Kysytty

Hei! Mikä elokuva on kyseessä? Rikoselokuva sijoittuu Englantiin. Hasis- tai mariuaanakuningas on vetäytymässä alalta ja on aikeissa myydä bisneksensä. Alkaa taistelu kuka valtaa markkinat. Rikollispomolla on vahva suhde vaimoonsa, joka on tietoinen miehensä ammatista. Vaimokin vedetään mukaan valtataisteluun.

Vastaus

Vastattu

Tuntomerkkien perusteella kyseessä voisi olla esimerkiksi Guy Ritchien vuonna 2019 ohjaama "The Gentlemen", missä Matthew McConaughey esittää amerikkalaistaustaista luopumisaikeissa olevaa marihuanaimperiumin johtajaa Britanniassa. Elokuva on saanut Suomen ensi-iltansa helmikuussa 2020.