Otsikko
Mikä elokuva kyseessä? Elokuvassa kaapataan lapsi ja viedään paikkaan jossa on muitakin lapsia ja lasten ohjelma teemaisia huoneita, elokuvassa lapsi löydetään…

Kysytty

Mikä elokuva kyseessä? Elokuvassa kaapataan lapsi ja viedään paikkaan jossa on muitakin lapsia ja lasten ohjelma teemaisia huoneita, elokuvassa lapsi löydetään kyseisestä paikasta muistaakseni komerosta jonkinnäköiseen muoviin käärittynä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvia harrastava kollega ehdotti elokuvaa Running Scared vuodelta 2006. Siinä on hiukan tuon tyyppinen tilanne.

https://www.imdb.com/title/tt0404390/reference/