Mikä Chopinin etydi? Sanoitusta: Lauluni tää taas mieleen tuo kauneimman nuoruuden, mi kerran jää, niin kauas jää.

Kysytty

Mikä Chopinin etydi? Sanoitusta: Lauluni tää taas mieleen tuo kauneimman nuoruuden, mi kerran jää, niin kauas jää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Chopinin E-duuri etydi eli etydi numero 3. Laulun sanat ja melodianuotinnos löytyvät teoksesta "Hämäläis-Osakunnan laulukirja" (Hämäläis-Osakunta, 1938). Kirja on saatavilla Tapiolan ja Tikkurilan kirjastojen musiikkiosastoista.