Mikä biisi, jossa lauletaan "uskotaan, luotetaan, samaan harhaan" "sama tie samaan vie ruusutarhaan"

Kysytty

Moi,
Mikä biisi, jossa lauletaan "uskotaan, luotetaan, samaan harhaan" "sama tie samaan vie ruusutarhaan"

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on kappale Harhakuvia, englanninkielinen nimi on We pretend. Säveltäjät ovat S. Vlavianos ja R. Constandinos, suomenkieliset sanat on tehnyt Saukki. Laulu alkaa sanoilla Tiedät sen, vältellen katseet kohtaa. Kappaletta ovat esittäneet ainakin Arja Koriseva ja Matti Esko.

Tässä linkki hakutulokseen Kansalliskirjaston tietokannasta:

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Search/Results?hiddenFilters%5B%5D=%23%3A%22%28%28building%3A0%2FNLF%2F%29+OR+%28building%3A1%2Fhelka%2F339%2F%29%29+NOT+%28building%3A1%2FNLF%2Farto%2F%29%22&dfApplied=1&lookfor=harhakuvia+vlavianos&type=AllFields&page=2