Otsikko
Mikä 20 - luvun musiikkikappale soi elokuvassa Hohto. Sen lopussa soi, mieslaulaja??

Kysytty

Mikä 20-luvun musiikkikappale soi elokuvassa Hohto. Sen lopussa soi, mieslaulaja?

Vastaus

Vastattu

Elokuvan lopussa soi kappale Midnight, the Stars and You vuodelta 1934. Kappaleen ovat tehneet Jimmy Campbell, Reginald Connelly ja Harry M. Woods. Sen esittävät Ray Noble Orchestra ja Al Bowlly.

Lähteet: imdb.com ja Wikipedia