Mihin tarkoitukseen Töölön Regatan Rantatiellä olevat metalliset aidan pätkät ovat? Kuka ne on rakentanut ja milloin?

Kysytty

Mihin tarkoitukseen Töölön Regatan Rantatiellä olevat metalliset aidan pätkät ovat? Kuka ne on rakentanut ja milloin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen, että vastaus on viipynyt. Merikannontien kohdalla rannassa, lähellä Kahvila Regattaa on lyhyitä aidanpätkiä, joiden tarkoituksena on ilmeisesti estää pyöräilijöitä ajamasta vahingossa mereen. Aidat ovat niissä kohdissa, joissa asvaltoidulta pyörätieltä on pieni pisto nurmikon poikki meren rantaan. Kahvila Regatan lähellä oleva yhtenäinen aita on taas sijoitettu kohtaan, jossa ranta on erityisen jyrkkä. Tarkempia tietoja voit kysellä Helsingin kaupungin rakennusvirastosta, joka huolehtii väylien ja rantojen turvallisuudesta.

Helsingin kaupungin rakennusvirasto, yhteystiedot:
http://www.hel.fi/www/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/osallistu-ja-vai…