Otsikko
Mihin on haudattu Paul Erik Fagerlund. Kuoli 1994. Tunnettu musiikkimies. Entäpä laulaja Kössi Harmä?

Kysytty

Hei,
Mihin on haudattu Paul Erik Fagerlund. Kuoli 1994. Tunnettu musiikkimies.
Entäpä laulaja Kössi Harmä?

Vastaus

Vastattu

Säveltäjä Paul Erik Fagerlund on todennäköisesti haudattu Helsinkiin Maunulan uurnalehtoon. Hautahaku-verkkosivusto antaa nimihaulla tällaisen tiedon ja syntymä- ja kuolinvuosikin täsmäävät.

Kyösti Juhani Härmä, eli Kössi Härmä oli kotoisin Kuopiosta. Hautapaikka näyttäisi olevan Kuopion seurakuntayhtymän Iso hautausmaa.

Hautahaku on luotu helpottamaan mukana olevien seurakuntatalouksien hautausmaille haudattujen vainajien hautapaikkojen löytämistä. Hautahaussa on noin 810 000 hautapaikan tiedot.  https://www.hautahaku.fi/fi/home