Otsikko
Mietin tässä ehtä mahdetaankohan Num3roita (ks Numm3rs) Näyttää enää esim Foxilla josta ohjelma on vakituisesti tullut? kovasti toivoisin että sarja…

Kysytty

Mietin tässä ehtä mahdetaankohan Num3roita (ks Numm3rs) Näyttää enää esim Foxilla josta ohjelma on vakituisesti tullut? kovasti toivoisin että sarja näytettäisiin alusta asti koska fox on hyppinyt jaksoissa hyvin ärsyttävästi. Esim alotin kaudelta 6 jonka katsoin kokonaan ja sitten hieman kautta 4 ja 5 mutta sen enempää en ole nähnyt. löytyykö mistään tietoa siitä näytetäänkö sarjaa enää koskaan uudelleen?

Vastaus

Vastattu

Foxin tulevasta ohjelmistosta ei liene tietoa kellään, mutta mikäli kysyjän käytössä on DVD-soitin, Num3rot-sarjan kaikki kaudet voi lainata kirjastosta. Oheisesta linkistä pääset tutkimaan kausien tietoja, ja mikäli kirjastokorttiin on liitetty nelinumeroinen PIN-koodi, pääset tekemään kausiin varauksen vaikka heti:

https://vaski.finna.fi/Search/Results?lookfor=num3rot&type=AllFields