Otsikko
Mies ja nainen lauloi, muistan kappaleesta vain sen, kun mies pyysi naista leffaan, nainen vastasi: "ei käy" miksei? siell ei saa kahteen tuntiin polttaa…

Kysytty

Mies ja nainen lauloi, muistan kappaleesta vain sen, kun mies pyysi naista leffaan, nainen vastasi: "ei käy" miksei? siell ei saa kahteen tuntiin polttaa tupakkaa"

Muistelisin, että nainen olisi Carola, mutta en enempiä

Vastaus

Vastattu

Kappaleen nimi on "Mikä tilanne!", jonka esittävät Carola ja Markku Suominen. Kappale löytyy mm. You tubesta ja cd-levyltä

"Suosikit vauhdissa".