Meillä on sellanen äikän projekti...pitäis ettii tietoo annika thorista ja me ei ees tiedetä koska se on syntyny missä asuu me ei löydetä siit mitään tietoo!!

Kysytty

Meillä on sellanen äikän projekti...pitäis ettii tietoo annika thorista ja me ei ees tiedetä koska se on syntyny missä asuu me ei löydetä siit mitään tietoo!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annika Thor on ruotsalainen kirjailija, dramaturgi, käsikirjoittaja ja kirjastonhoitaja. Hän on syntynyt 2.7.1950 Göteborgissa.
Thor on saanut useita palkintoja teoksistaan.
1997 August-palkinto kirjasta Sanning eller konsekvens (Totuus vai tehtävä, Tammi 2000)
2000 Astrid Lindgren- palkinto
1999 Nils Holgersson- palkinto.
Hänen tuotannostaan on ilmestynyt suomeksi:
Totuus vai tehtävä, 2000
Saari meren keskellä 2001
Lumpeenkukkalampi 2002
Meren syvyyksissä 2004
Enemmän tietoa kirjailijasta saat esim. nettiosoitteesta:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Annika_Thor