Otsikko
Meillä on n 10 viime vuoden Aku Ankat (n 500 nroa siis) kansioissa järjestyksessä ja haluaisin tarjota niitä johonkin kouluun tai nuorisotaloon, kun oma…

Kysytty

Meillä on n 10 viime vuoden Aku Ankat (n 500 nroa siis) kansioissa järjestyksessä ja haluaisin tarjota niitä johonkin kouluun tai nuorisotaloon, kun oma nuoriso ei ole niistä enää kiinnostunut. Mutta pitääkö niistä leikata kaikista nimi ja osoite irti? Vai olisiko joku muu tapa, jossa ne menisivät hyvään tarkoitukseen eikä roskiin?

Vastaus

Vastattu

Joskus olen nähnyt tarjottavan Aku Ankkoja alueellisissa Facebook-ryhmissä. Lähellä asuvat saattaisivat hakea lehtiä omille lapsilleen tai lapsenlapsille. Koulut, päiväkodit ja nuorisotalot yms. saattavat tosiaan ottaa lehtiä myös vastaan. Niitähän voi hyödyntää paitsi lukemiseen myös askarteluun. On sinun oma asiasi, haluatko repiä osoitetiedot pois.