Meillä on 1937 vuoden 20 markan kolikko ja 1935 10 markan kolikko.Kysymys paljonko niistä saisi?.

Kysytty

Meillä on 1937 vuoden 20 markan kolikko ja 1935 10 markan kolikko.Kysymys paljonko niistä saisi?.

Vastaus

Vastattu

Suomen kolikot ja setelit -hinnaston mukaan 20 markan kolikon arvo vaihtetee kunnon mukaan 2:n ja 120:n euron välillä. 10 markan kolikon arvo asettuu kunnon mukaan 1-300 euron välille. Lisätietoa vanhojen rahojen arvosta löytyy Suomen Numismaatikkoliitto ry:n sivuilta http://www.numismaatikko.fi/.