Matti o. Huttuselta on ilmestynyt esseekokoelma Psykiatrin palaset (Duodecim). Voisiko kirjan hankkia Hämeenlinnan kirjast5oon? Mukavaa vuoden jatkoa. Hannu

Kysytty

Hei.

Matti o. Huttuselta on ilmestynyt esseekokoelma Psykiatrin palaset (Duodecim). Voisiko kirjan hankkia Hämeenlinnan kirjast5oon?

Mukavaa vuoden jatkoa.

Hannu

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Tarkoitatte varmaan Huttusen teosta Psykiatrin palapeli, joka on tilattu Hämeenlinnan pääkirjastoon syyskuussa 2013. Teos ilmestyy tammikuussa 2014. Teokseen voi jo tehdä varauksen, vaikka se ei ole vielä saapunut kirjastoon.

Hyvää Uutta Vuotta 2014!
t. Ulla Hämäläinen-Pelli