Matti Grönberg tuottaa Se on siinä-nimistä ohjelmaa tv 2:lle. Ohjelmassa lopputekstien jälkeen on tuottajan puffi ,jossa joku sanoo "noni, nyt meiltä meni kuva…

Kysytty

Matti Grönberg tuottaa Se on siinä-nimistä ohjelmaa tv 2:lle. Ohjelmassa lopputekstien jälkeen on tuottajan puffi ,jossa joku sanoo "noni, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin", tai jotain sinne päin. Kuka lausuu nämä kuolemattomat sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä oli Yleisradion edesmennyt selostaja Voitto Liukkonen, jonka haastattelu löytyy Aviisi-lehdestä 2/2006 http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=02/2006&id=d8423c8 .