Matkakirja Romanttinen reitti halki Saksan Santeri Levas. saako kirjan tilattua Kirkkonummelle netissä vai pitääkö kävellä kirjastoon. Kirkkonummen kokoelmiin…

Kysytty

Matkakirja Romanttinen reitti halki Saksan Santeri Levas.

saako kirjan tilattua Kirkkonummelle netissä vai pitääkö kävellä kirjastoon. Kirkkonummen kokoelmiin kirja ei kuulu, sen tarkastin tietysti ensimmäisenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei voi itse tilata verkkokirjaston kautta koska se ei kuulu kokoelmiimme, mutta kaukolainaamme sen sinulle ja ilmoitamme heti kun se on noudettavissa. kaukolainan hinta on 4 €.