Martha Wainwright esiintyi youtubessa livenä, jossain tv-showssa (missä lie), vuosia sitten. Jokin rock-bändi oli mukana ja sen laulaja (mies) lauloi myös. …

Kysytty

Martha Wainwright esiintyi youtubessa livenä, jossain tv-showssa (missä lie), vuosia sitten. Jokin rock-bändi oli mukana ja sen laulaja (mies) lauloi myös.
Muistan että biisi oli hyvä, mutta en sen nimeä, enkä bändinkään.
Olen nyt etsinyt tuota pätkää vaikka millä keinoin, mutta en ole löytänyt.
Mitään vinkjejä tällaisiin tapauksiin?

Vastaus

Vastattu

Alkutiedot ovat melko hatarat, mutta uskallan veikata, että  Martha Vainwrightin rinnalla lauloi hänen veljensä Rufus Vainwright, itsekin muusikko.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rufus_Wainwright

TV-shown ajankohtaa en sen sijaan uskalla lähteä arvaamaan.

Toivottavasti tiedosta oli sinulle edes pientä hyötyä!

0 ääntä

Kommentit

Ei. Löysin itse ja se olikin Dan Kelly.