Marja- Leena Mikkola kirjoitti runon kuolemaantuomitulle Martta Martta Koskiselle.( In memoriam Martta Koskinen)? Runo on dramaattinen , visuaalinen ja hurja…

Kysytty

Marja- Leena Mikkola kirjoitti runon kuolemaantuomitulle Martta Martta Koskiselle.( In memoriam Martta Koskinen)?
Runo on dramaattinen , visuaalinen ja hurja.
Mistä kokoelmasta sen taas löytäisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy Marja-Leena Mikkolan runokirjasta Lauluja.Runossa Kolme laulua naisvankilasta runo numero kolme on omistettu Martta Koskiselle (Martta Koskinen in memoriam).Kirja on varattavissa mihin tahansa pääkaupunkiseudun kirjastoista.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1408851__Smikkola%20lauluj…