Marita taavitsainen esitti 08.01.2020 a studio ojelmassa laulun joka loppui sanoihin tahdo mitään muuta en mikä laulu?

Kysytty

Marita taavitsainen esitti 08.01.2020 a studio ojelmassa laulun joka loppui sanoihin tahdo mitään muuta en mikä laulu?

Vastaus

Vastattu

Olisiko kappale Carolankin levyttämä Yksin?

https://www.musixmatch.com/lyrics/Carola/Yksin

(Ohjelma, jossa kysymänne kappale on esitetty, ei ilmeisesti ole A-studio, koska kirjastovirkailijamme on katsonut ohjelman eilen ja siinä ei ollut Taavitsaisen esittämää kappaletta.)