Mahtaako teillä olla kirjaa nimeltä verkkolaskutus käyttöön? Tekijä: Markku Kurki Kiitos jo etukäteen.

Kysytty

Hei,
Mahtaako teillä olla kirjaa nimeltä verkkolaskutus käyttöön?
Tekijä: Markku Kurki

Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä on kyseinen teos (Verkkolasku käyttöön!) Vaasan kaupunginkirjastossa mutta se on lainassa. Eräpäivä on ollut 6.8. joten toivottavasti kirja palautuu kohta. Voit halutessasi laittaa kirjaan varauksen (maksaa yhden euron), jolloin saat ilmoituksen siitä, kun kirja on palautunut.
Teos näyttäisi olevan paikalla tiedekirjasto Tritonian Raastuvankadun yksikössä. Sieltä voi käydä lainaamassa, vaikka ei olisi kyseisen oppilaitoksen opiskelija.