Mahtaako olla niin, ettei W. H. Audenin runoa Funeral Blues ole suomennettu?

Kysytty

Mahtaako olla niin, ettei W. H. Audenin runoa Funeral Blues ole suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Audenin runo "Funeral blues" on suomennettu. Sen on suomentanut Risto Ahti ja se löytyy teoksesta Maailman runosydän. Runon alkusäkeet kuuluvat näin: Pysäyttäkää kaikki kellot, puhelinlinjat katkaiskaa,kieltäkää koiraa haukkumasta mehukasta luuta.