Mä teen äidinkielen tutkielman Sirpa Puskalasta joten tarvitsisin tietoo hänen elämästään, elämänvaiheistaan ja tuotannosta!! jos olisi mahdollista niin…

Kysytty

Mä teen äidinkielen tutkielman Sirpa Puskalasta joten tarvitsisin tietoo hänen elämästään, elämänvaiheistaan ja tuotannosta!! jos olisi mahdollista niin tarviisin ne tällä viikolla!! kiitos etukäteen!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nopeimmin saat tietoa Sirpa Puskalasta kirjastojen kirjallisuusverkkopalvelu Kirjasammosta:
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_123175944849170

Sirpa Puskalasta kerrotaan myös esimerkiksi teoksissa Kotimaisia lasten-ja nuortenkirjailijoita 2 ja 3.