Luin nuoruudesani kirjan ja en muista kirjan nimeä enkä kirjoittajaa. Muistan ainoastaan, että kirjan päähenkilö oli nainen, joka palaa jonnekin menneisyyden…

Kysytty

Hei,
Luin nuoruudesani kirjan ja en muista kirjan nimeä enkä kirjoittajaa. Muistan ainoastaan, että kirjan päähenkilö oli nainen, joka palaa jonnekin menneisyyden paikkaan(ehkä lapsuudenkoti). Vanhemmat taisivat olla kuolleet. Hänellä on ainakin yksi nuorempi sisko(voi olla toinenkin sisko). Tämä pikkusisko on muistaakseni hieman traumatisoitunut tai masentunut jostain(en ole varma tästä). Tämä päähenkilö rakastuu täällä menneisyyden paikassa mieheen ja tämä miehen ystävä taisi rakastua tähän pikkusiskoon. Pikkusiskon ja miehen välillä taisi olla isompaa ikäeroa. Pikkusisko myös kohtaa seksuaalista häirintää kirjan loppupuolella. Kirja on julkaistu ainakin ennen vuotta 2013.

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseinen kirja olla Hilkka Ravilon teos nimeltä Terhi (2013)? Tietopalvelun valtakunnallisella sähköpostilistalla ehdotettiin tätä, mutta satavarmasti kirjaa ei tunnistanut kukaan.

1 ääntä

Kommentit

Kuulostaa ihan V.C. Andrewsin kirjoilta.