Luin muutama vuosi sitten romaanin joka kertoi Irlantiin tai Skotlantiin muuttavasta naisesta. Naapurissa asui muistaakseni punatukkainen isokokoinen macho…

Kysytty

Hei! Luin muutama vuosi sitten romaanin joka kertoi Irlantiin tai Skotlantiin muuttavasta naisesta. Naapurissa asui muistaakseni punatukkainen isokokoinen macho mies. Syntyi suhde joka johti eroon. Kirjaan on ilmestynyt jatko-osa.
Löytyisiklhän noilla tiedoilla...

Vastaus

Vastattu

Voisiko kysymyksessä olla Agnès Martin-Lugandin kirja Onnelliset ihmiset lukevat ja juovat kahvia 2018). Siinä miehensä ja lapsensa menettänyt Diane lähtee pieneen kylään Irlantiin selvittämään ajatuksiaan. Hänen naapurinaan asuu isokokoinen Edward, jonka kanssa näyttäisi viriävän romanssi, kaikesta huolimatta. Diane kuitenkin palaa Pariisiin ja kahvilaansa, jonka nimi on tuo Onnelliset ihmiset lukevat ja juovat kahvia.

Jatko-osa tähän on nimeltään Huolet pois, elämä on helppoa (2019).