Otsikko
Luin lapsena kirjaa, jossa tyttö oli joutunut enonsa luo lomalle. Kirjassa esiintyi myös karhu, ja muistaakseni krokotiili, jotka olivat tytön leluja. Jossain…

Kysytty

Hei! Luin lapsena kirjaa, jossa tyttö oli joutunut enonsa luo lomalle. Kirjassa esiintyi myös karhu, ja muistaakseni krokotiili, jotka olivat tytön leluja. Jossain vaiheessa mukaan tuli myös kummitus. Mikähän kirja olisi ollut kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kysymyksessä kerrottujen seikkojen perusteella kirjaa on vaikea löytää. Onko kyseessä suomalainen kirja vai onko kyseessä suomennos? Lastenkirjainstituutin internetsivun kysy meiltä -lomakkeeseen voi kuitenkin jättää kirjasta hakupyynnön.