Otsikko
Luin joskus yläasteella (2004-2006) kirjan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Siinä oli tarinaa, jossa pystyi itse "päärtämään" mitä henkilöille tapahtuu…

Kysytty

Luin joskus yläasteella (2004-2006) kirjan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Siinä oli tarinaa, jossa pystyi itse "päärtämään" mitä henkilöille tapahtuu ja piti jatkaa sitten sivulle x tai y riippuen tarinan jatkosta. Mikähän kirja tämä oli kun en muista ja haluaisin lukea uudelleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti onnistuneet selvittämään mistä kirjasta voisi olla kyse. Jos se oli kaunokirjallinen teos, niin voit koittaa hakea ja selailla kirjojen kansikuvia ja teoskuvailuja Kirjasammon kautta. Voit tehdä haun esimerkiksi hakusanalla 'seksuaalinen hyväksikäyttö', "lataa lisää tuloksia"-napista saat aina lisää hakutuloksia näkyville:
https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/seksuaalinen%20hyv%C3%A4ksik%…