Luin joskus romaanin, jossa lapsena jonkin pariskunnan kidnappaamaksi joutunut henkilö matkustaa sukukokoukseen. Muistaakseni kidnappaus tapahtui tavaratalosta…

Kysytty

Luin joskus romaanin, jossa lapsena jonkin pariskunnan kidnappaamaksi joutunut henkilö matkustaa sukukokoukseen. Muistaakseni kidnappaus tapahtui tavaratalosta, jossa lapsi oli äitinsä/vanhempiensa kanssa jouluostoksilla. En ole löytänyt kirjaa mistään; se saattoi olla jokin Kirjavaliot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en onnistunut löytämään kysymääsi kirjaa. Kysyin myös kollegoilta, mutta kukaan ei kuvailun perusteella keksinyt, mistä kirjasta on kyse. Kirjavaliot-kirjasarjassa julkaistiin lyhennettyjä romaaneja eli jos olet lukenut kirjan Kirjavalioista, sen pitäisi löytyä myös pidempänä eli oikeana painoksena. Toivottavasti joku tämän palstan seuraajista tunnistaisi, mistä kirjasta on kyse.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Voisiko olla? ATKINSON, K., Joka lapsia ja koiria rakastaa

Minulle tulee mieleen Mitchardin kirja Syvä kuin meri. 3-vuotias poika katoaa hotellista johon äiti on tullutluokkakokoukseen.