Otsikko
Luin joku aika sitten Intiasta kertovan kirjan, jossa nuori, elektronikkamyymälässä työskentelevä nainen joutuu/pääsee vanhan miehen "hyväntekeväisyyden"…

Kysytty

Hei!
Luin joku aika sitten Intiasta kertovan kirjan, jossa nuori, elektronikkamyymälässä työskentelevä nainen joutuu/pääsee vanhan miehen "hyväntekeväisyyden" kohteeksi ja saa eteensä vaikeita tehtäviä.
En millään saa mieleeni kirjan tai kirjailija nimeä.
Löytyisikö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kirja lienee Vikas Swarupin Nuoren naisen koetukset:

"Fiksu ja tunnollinen Sapna Sinha myy kodinkoneita Delhissä elättääkseen sairaan äitinsä ja huikentelevaisen pikkusiskonsa. Sapnan kunnianhimo ja moraali joutuvat koetukselle, kun intialainen teollisuuspohatta tarjoaa tälle imperiuminsa johtajuutta. Sapnan täytyy vain läpäistä seitsemän testiä, ja miljardiomaisuus on hänen. Mutta tie todellisiin rikkauksiin on mutkittelevampi kuin Sapna Sinha saattaa kuvitellakaan."