Otsikko
Luin aikoja sitten kirjan jossa oli kolme osaa mutta en muista enää kirjan nimeä... Juoni ensimmäisessä kirjassa: Sisarukset tyttö ja poika siepataan…

Kysytty

Hei luin aikoja sitten kirjan jossa oli kolme osaa mutta en muista enää kirjan nimeä...
Juoni ensimmäisessä kirjassa:
Sisarukset tyttö ja poika siepataan kellarissa kautta taikamaailmaan jossa lapset eivät kasva mutta vanhenevat. Tyttö huomaa omaavansa taikavoimia kuten jotku harvat maailmaan tuodut lapset. Maailmaa hallitsee papanoita joka yrittää saada tytöstä puolulaistaan. Tyttö ja veli pakenevat ja tyttö harjoittaa voimiaan veljellä huomataan olevan kirouksen purun voima täten mitä tahansa olet kerran luonut et voi toistaa. (Taika voima tässä kirjassa on periaatteessa mitä pystyt kuvittelemaan tulee toteen) lopussa on taistelu sisarusten ja noidan välillä ja suurvelho tulee pelastamaan heidät. He palaavat muiden lapsien kanssa omaan maailmaansa ja muuta en tarkemmin muista.

Vastaus

Vastattu

Kyse on Cliff McNishin The doomspel -trilogiasta, jonka  suomennetut osat ovat:
Noidan loitsu
Taikuuden tuoksu
Velhon vala