Luin 80-90 luvun vaihteessa Lennart Koskisen eksistentialismia koskevan suomenkielisen kirjan, jossa referoitiin Soren Kierkegaardia melko paljon. Haluaisin…

Kysytty

Luin 80-90 luvun vaihteessa Lennart Koskisen eksistentialismia koskevan suomenkielisen kirjan, jossa referoitiin Soren Kierkegaardia melko paljon. Haluaisin lainata tämän kirjan uudelleen mutta en muista nimeä, ja kirja on ilmestynyt ennen vuotta 92. Osaattekohan olla avuksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuohon aikarajaan sopii vain yksi suomenkielinen kirja, joka löytyy yliopistojen yhteistietokannasta LINDA : sta. Toivottavasti se on oikea.

Koskinen Lennart. Terve, Jumala: kysymyksiä Jumalasta, elämästä ja rakkaudesta. Kirjaneliö 1988. Alkuteos Hallå Gud. Ulkoasu 99 s. ISBN 951-600-750-3