Luettuani Hannu Tarmion teoksen "Hurmio ja turmio", joka koskee Sanoma-WSOY Oyj:tä, kahden osakeyhtiön fuusiota, minussa on herännyt kiinnostus tietää lisää…

Kysytty

Luettuani Hannu Tarmion teoksen "Hurmio ja turmio",
joka koskee Sanoma-WSOY Oyj:tä, kahden
osakeyhtiön fuusiota, minussa on herännyt kiinnostus
tietää lisää. Olisiko tuosta fuusiosta muita tiedonlähteitä
kuin Tarmion kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

WSOY:n ja Sanoma Oy:n fuusiosta löytyy muutamia viitteitä Aleksi-artikkelitietokannasta: Sirpa Puhakka, Erkon viestintäkonserni tunkeutuu kansalliseen (Ydin 3/-98), Jarno Forssell, Media keskittyy, sillä maailmalla ja sähkömediassa ratkaisevat massa ja kassa (Suomen kuvalehti 21/-98), Ilkka Jauhiainen, WSOY:n muistoa kunnioittaen (Suomen kuvalehti 45/-98). SK:ssa ja Ytimessä oli muitakin lupaavan tuntuisia artikkeleita, joten ilmeisesti nuo lehdet kannattaisi selata läpi loppukeväästä lähtien.