Luetaanko Oulun pääkirjaston Laiturilla ranskankielistä kirjallisuutta?

Kysytty

Luetaanko Oulun pääkirjaston Laiturilla ranskankielistä kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ranskankielisiä satuja ja tarinoita luetaan tänä syksynä Oulun pääkirjastolla lastenosaston satusopessa 20.10. klo 11-12. Tarinat sopivat 3-12 vuotiaille.

Aikuisten ranskankielinen ääneenlukutuokio järjestetään Laiturissa maanantaina 22.10. klo 18.