Otsikko
Lueskelin viikonloppuna Liza Marklundin kirjaa Uhatut. Todella riipaiseva tarina väkivaltaisesta miehestä ja naisesta joka pakeni lapsineen entistä…

Kysytty

Lueskelin viikonloppuna Liza Marklundin kirjaa Uhatut. Todella riipaiseva tarina väkivaltaisesta miehestä ja naisesta joka pakeni lapsineen entistä väkivaltaista miestään maan alle. Onko kirjalle jatkoa? Onko kyseistä jatkoteosta suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lisa Marklundin Uhatut kirjalle on olemassa jatko-osa nimeltään "Turvapaikka". Suomennos on ilmestynyt vuonna 2004

0 ääntä

Kommentit

Maria Eriksson on myös itse kirjoittanut jatkoa noille edellämainituille kirjoille. Ainakin kirjan Mian salaisuus pitäisi olla löydettävissä useista kirjastoista.

Sarjaan liittyy myös kirja "Emma, Mias dotter", jota tällä hetkellä on saatavana vasta ruotsinkielisenä, mutta niin kuin edeltäjänsä tämä myös kertoo saman perheen elämästä. Tällä kertaa tosin tyttären näkökulmasta kirjoitettuna.