Otsikko
Haluaisin tietää kaikki Jan Karonin Pappila-sarjan suomennetut kirjat oikeassa järjestyksessä

Kysytty

Luen nyt Jan Karonin Pappila keskellä elämää-kirjasarjaa. Haluaisin tietää nimeltä kaikki sarjan suomennetut kirjat oikeassa järjestyksessä? Kuinka laaja kirjasarja mahtaa olla kyseessä, eli onko kaikki suomennettu vai vain osa?

Vastaus

Vastattu

Jan Karonin Pappila-sarjasta on suomennettu seuraavat kirjat.

Ovet auki pappilaan (suom. 2000)

Postia pappilasta (2001)

Rakkaus asuu pappilassa (2001)

Pappilan väki saa aikaan (2002)

Pappila meren rannalla (2002)

Pappila kiinni elämässä (2003)

Iltapuhteita pappilassa (2004)

Pappilan uusi mahdollisuus (2006)

Kotiinpaluu (2010)

sekä vielä Rakkauden muistoja pappilasta (2002), joka on sarjaan liittyvä, numeroimaton osa.

Ainakin toistaiseksi kääntämättä jääneet osat:

In the company of others (ilm. 2010)

Somewhere safe with somebody good (2014)

Come rain or come shine (2015)

To be where you are (2017)