Otsikko
Ludwig Erhardin kirja Wohlstand für alle on ilmestynyt suomalaisena painoksena vuonna 1959. Siinä on suomalaiselle lukijakunnalle osoitettu johdanto. Onko se…

Kysytty

Ludwig Erhardin kirja Wohlstand für alle on ilmestynyt suomalaisena painoksena vuonna 1959. Siinä on suomalaiselle lukijakunnalle osoitettu johdanto. Onko se saksaksi vai suomeksi? Tämän haluaisin nähdä.
Kiitos paljon!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on suomennettu nimellä Saksan ihme, "nimen Hyvinvointia kaikille sijasta, koska se suomalaiselle lukijalle tuttuna sanontana selvemmin ilmaisee, mitä tapahtumaa kirjassa käsitellään". Esipuhe suomalaiseen painokseen on kirjassa suomeksi. Kirja on lainattavissa Pasilan kirjaston kirjavarastosta.