Otsikko
Löytyyköhän mistään tallennetta, jossa Esa Pakarinen esittää Anttilan keväthuumauksen?

Kysytty

Löytyyköhän mistään tallennetta, jossa Esa Pakarinen esittää Anttilan keväthuumauksen?

Vastaus

Vastattu

Kyseistä kappaletta Esa Pakarien ei ole levyttänyt. Täydellinen kokoelma hänen levytyksiään löytyy boxista

TEKIJÄ    Pakarinen, Esa, esittäjä
TEOS    Meiltähän tämä käy! : kaikki levytykset 1951-1989 / Esa Pakarinen ; tuotanto & toimitus: Juha Nikulainen
Julkaisutiedot    [Helsinki] : Provisual, c2011