Löytyyköhän Kempeleen kirjastosta Roméo Dallairen kirjoittamaa kirjaa Shaking Hands With The Devil?

Kysytty

Löytyyköhän Kempeleen kirjastosta Roméo Dallairen kirjoittamaa kirjaa Shaking Hands With The Devil?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Roméo Dallairen kirjan nimi on Shake hands with the devil : the failure of humanity in Rwanda eikä sitä ole Kempeleen kirjastossa. Kirjaa löytyy Helsingin ja Turun yliopistojen kirjastoista ja Eduskunnan kirjastosta.